Repülőtéri Gumiszerviz
Non-stop gumijavítás ügyelet

Miskolc, Besenyői út 24.
+36 70 587 3334
+36 70 588 2336

Nagy tavaszi teher gumiabroncs akció!

315/70 R 22,5 DRD 2 Debica 78.000,-
315/80 R 22,5 DMSD Debica 82.000,-
385/65 R 22,5 DRT Debica 78.000,-
385/65 R 22,5 SP 247 Dunlop 110.000,-
385/65 R 22,5 Cargo5 Sava 90.000,-
További akciós ajánlatokért keressen elérhetőségeinken!
Az árak az áfát nem tartalmazzák.

Gumiabroncs értékesítés

Új és használt személy-, illetve tehergépjármű munkagép gumiabroncs értékesítésével foglalkozunk.

Kínálatunkban megtalálhatók Goodyear,Dunlop Fulda, Sava, Debica  Bridgestone, Pirelli, Laufenn Barum, Matador és rendelésre bármilyen járműre mindenféle méretben tudunk gumiabroncsot rendelni.

Az abroncs kiválasztása után szakképzett munkatársaink a gumit felszerelik, kicentrírozzák, és Ön máris biztonságban közlekedhet tovább.
Kínálatunkról, raktárkészletünkről érdeklődjön elérhetőségeink bármelyikén!

Defekttűrő abroncsok szerelése
Defekttűrőnek akkor nevezünk egy gumit, ha bizonyos korlátok között defektesen (légnyomás vesztés esetén) is lehet használni. Defekttűrő abroncsot csak és kizárólag olyan autón szabad használni, amely fel van szerelve nyomásjelző és ellenőrző rendszerrel.

Rendelkezünk abroncsnyomás ellenőrző rendszer TPM-es szenzorral
Az abroncsnyomás-ellenőrző rendszer (TPMS) olyan elektronikus rendszer, amely a pneumatikus gumiabroncsokon belüli légnyomást a különböző típusú járműveken figyelemmel kíséri. A TPMS a valós idejű gumiabroncsnyomás-információkat a járművezető felé továbbítja, akár egy mérőeszközön, egy piktogramon vagy egy egyszerű alacsony nyomású figyelmeztető lámpán keresztül. A TPMS kétféleképpen osztható meg: közvetlen (dTPMS) és közvetett (iTPMS). A TPMS-t OEM (gyári) szinten, valamint egy utángyártott megoldást is biztosítják. A TPMS célja, hogy a gumiabroncsok veszélyes állapotának korai felismerésével elkerülje a közlekedési baleseteket, a magas üzemanyag-fogyasztást és a gumiabroncs kopását a túlzottan felfújt gumiabroncsok miatt.

A TPMS szenzorokat az adott autóhoz kell programozni (feltanítani) abban az esetben, ha a kerekek pozíciója megváltozott, vagy ha új szenzor beépítésére kerül sor, például keréktárcsa-csere esetén, vagy ha a szenzor sérült / elromlott. Néhány típus automatikusan felismeri a szenzorait és újratanulja, ha a kerékpozíciók megváltoznak (BMW, Mercedes, Landrover, Jaguar). Néhány típusnak az OBD2 csatlakozón keresztül kell feltanítani a szenzorok azonosítóit (ID) pl. Peugeot, Citroen, Renault, Toyota, Lexus.

A feltanítás során meg kell adni a szenzorok azonosítóját és járműtől függően a pozíciót is. A szenzor tanítás előtt érdemes kiolvasni a meglévő szenzorok adatait és letárolni, mert bizonyos modellek a tanítási folyamat során minden szenzor adatait törlik és újra fel kell venni mind a 4 szenzor ID-ját, akkor is, ha csak 1 szenzort cseréltünk.

Minden jog fenntartva - 2020 - miskolc-gumi.hu